Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. 
  1. Název
    Obecní úřad Luštěnice
  2. Důvod a způsob založení
    Podle zákona o obcích č. 128/2000 Sb. jsou Luštěnice obcí. Člení se na 3 části - Luštěnice, Voděrady, Zelená. Nejvyšším orgánem samostatné působnosti je zastupitelstvo obce. V čele zastupitelstva obce stojí starosta.
  3. Organizační struktura
    Uvolněný starosta - Mgr. Magdalena Fišerová
    Místostarosta (neuvolněný) - Roman Prchlík
    Zastupitelstvo
    Struktura úřadu
  4. Kontaktní spojení
    Detailní kontaktní spojení najdete ZDE
    4.1 Kontaktní poštovní adresa
          Obecní úřad
          Boleslavská 171
          29442 Luštěnice
    4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
          Obecní úřad
          Boleslavská 171
          29442 Luštěnice
    4.3 Úřední hodiny:
          Pondělí 8.00-17.00 Středa 8.00-17.00 polední přestávka 12.00-13.00
    4.4 Telefonní čísla: 326357139, 326340051
    4.5 Čísla faxu: 326340058
    4.6 Adresa internetové stránky: http://www.lustenice.cz
    4.7 Adresa e-podatelny: obec@lustenice.cz (oficiální e-mail úřadu)
    4.8 Další elektronické adresy
  5. Případné platby lze poukázat
    Komerční banka a.s., číslo účtu: 3320181/0100
    variabilní symbol platby vám bude sdělen na podatelně obecního úřadu
  6. IČ: 00238252
  7. DIČ: CZ00238252
  8. Dokumenty
    8.1 Seznamy hlavních dokumentů - obecně závazné vyhlášky obce, vnitřní směrnice byty, veřejnoprávní smlouvy
    8.2 Rozpočet
          Rozpočty obce jsou zveřejňovány na úřední desce:
          2017, 2016, 2015, 20142013, 2012, 2011, 2010, 2009
  9. Žádosti o informace
    Žádosti o informace můžete podat v úředních hodinách v podatelně obecního úřadu v Luštěnicích v úředních hodinách a na pracovištích věcně příslušného odboru. Detailní informace, jak podat žádost najdete ZDE. Formulář pro podání žádosti je k dispozici ZDE (soubor pdf).
  10. Příjem žádostí a dalších podání
    Písemné žádosti, stížnosti a podněty lze zasílat poštou nebo předat v podatelně obecního úřadu a to v úřední hodiny. Stížnost, podnět či návrh lze podat také ústní cestou, v tomto případě však může být podatel vyzván, aby v určené lhůtě své podání učinil ještě písemně. Detailní informace, jak podat žádost najdete ZDE. Formulář pro podání žádosti je k dispozici ZDE (soubor doc).
  11. Opravné prostředky  
  12. Formuláře
    Formuláře pro řešení místních životních situací obdržíte v podatelně obecního úřadu obce Luštěnice v úředních hodinách.
  13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
    Návody v elektronické podobě naleznete na portálu veřejné správy. Jak postupovat při nejrůznějších životních situacích můžete také projednat osobně v podatelně obecního úřadu Luštěnice, popř. telefonicky nebo e-mailem.
  14. Předpisy
    14.1 Nejdůležitější používané předpisy 
    14.2 Vydané právní předpisy
  15. Úhrady za poskytování informací
    15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
    15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
  16. Licenční smlouvy
    16.1 Vzory licenčních smluv
    16.2 Výhradní licence
  17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.